بیمه عمر پاسارگاد و دلایل خرید آن: بررسی مزایا و معایب

9 ماه پیش

بیمه عمر پاسارگاد و دلایل خرید آن بررسی مزایا و معایب

فهرست مطالب

مزایای بیمه عمر پاسارگاد 

بیمه عمر پاسارگاد با داشتن رشد 40٪ درصدی در صنعت بیمه عمر، یکی از شرکت‌های برتر بیمه در این حوزه است.

* امکان خرید بیمه عمر بیمه پاسارگاد بدون محدودیت : تمامی اقشار جامعه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. از زنان خانه‌دار، کارمندان، تا کودکان و اتباع خارجی، همه می‌توانند برای خودشان بیمه عمر پاسارگاد تهیه کنند.

*نرخ سود مناسب : یکی از مزایای عمر پاسارگاد، نرخ سود قابل توجه آن است. سود بالا به معنی بازدهی بیشتر برای سرمایه شما است و می‌تواند در طول سال‌ها به شما کمک کند تا مقدار قابل توجهی پس‌انداز داشته باشید.

* حق بیمه مناسب : بیمه عمر پاسارگاد نرخ‌های رقابتی و مناسبی دارد که نسبت به شرکت‌های دیگر در بازار ارائه می‌شود. این مزیت قابلیت دسترسی به این بیمه نامه را برای همه افراد فراهم می‌کند.

*امکان خرید پوشش آتش‌سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمربرای بیمه گذاران

*عدم امکان برداشت از اندوخته : در بیمه عمر پاسارگاد، معمولاً بیمه‌گذار امکان برداشت از اندوخته (ارزش جمع‌شده در طی دوره بیمه) را ندارد.

بیمه عمر و آتیه پاسارگاد شامل طرح‌هایی است

بیمه عمر و آتیه پاسارگاد شامل چه طرح‌هایی است؟

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد طرح‌های متفاوتی دارد که بر اساس نیازها و شرایط مختلف افراد طراحی شده‌اند. برخی از این طرح‌ها عبارتند از:

*بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان : این طرح برای تامین آینده فرزندان استفاده می‌شود. در صورت فوت والدین، غرامت فوت به فرزندان پرداخت می‌شود. همچنین، بیمه‌های دریافتی به صورت سودآور به فرزندان بازنشسته می‌شود.

*بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه‌ دار : این طرح برای زنان خانه‌ دار طراحی شده است تا در صورت وقوع اتفاقات ناگهانی برای فرد بیمه‌گذار، ، بتوانند از تمکن مالی برخوردار شوند.

*بیمه عمر و بازنشستگی : طرح بیمه عمر و بازنشستگی یک ترکیب از بیمه عمر و تامین آینده بازنشستگی است. در این طرح، بیمه‌گذار به طور منظم مبلغی را در طول دوره بیمه پرداخت می‌کند. در ازای آن بیمه‌گذار حق دریافت پوشش های منظم (مانند روزشمار بازنشستگی) را دارد.

اتباع خارجی هم می توانند بیمه عمرپاسارگاد را خریداری کنند

اتباع خارجی هم می توانند بیمه عمر پاسارگاد را خریداری کنند !

این بیمه نامه به مهاجران افغانستانی و سایر اتباع خارجی که مجوز اقامت قانونی داشته باشند، امکان ارائه تمامی امکانات و پوشش‌های بیمه عمر و آتیه پاسارگاد را دارد. این بیمه شامل پوشش‌های متنوعی است که می‌تواند به نیازها و خواسته‌ های افراد در طول زندگی آنها پاسخ دهد. به طور کلی، بیمه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی شامل پوشش‌ های زیر می باشد :

– پوشش فوت و حوادث و بیماری ها

– پوشش نقص عضو و بیماری‌ های خاص

– پوشش بیمه های سرمایه گذاری، بازنشستگی و پوشش تحصیلات

پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

پوشش بیمه درمان تکمیلی درکنار بیمه عمر پاسارگاد

این بیمه نامه علاوه بر جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان و عمل جراحی،  ممکن است پوشش‌های دیگری را نیز در بر داشته باشد. مهمترین پوشش‌های تکمیلی موجود در این بیمه عمر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

– پوشش درمان خارج از کشور

پوشش تشخیص و درمان بیماری‌های مزمن: در صورت داشتن بیماری‌های مزمن مانند دیابت، بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می‌تواند هزینه‌های مربوط به تشخیص و درمان این بیماری‌ها را جبران کند.

– پوشش تشخیص و درمان بیماری‌های روانی : در صورت نیاز به تشخیص و درمان بیماری‌های روانی مانند افسردگی این بیمه می‌تواند هزینه‌های درمان را پوشش دهد.

– پوشش داروهای تخصصی و آزمایشگاهی : در صورت نیاز به داروها و آزمایش‌های تخصصی، این بیمه  تا حدودی هزینه‌های مربوطه را پوشش  می دهد.فرانشیز پرداختی هم در پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه عمر برای هر اندوخته ریاضی 30 درصد می باشد.

 

پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد و استثنائات آن

پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد و استثنائات آن

بستری در بیمارستان برای زایمان و نازایی در میان خدمات پوشش  تکمیلی بیمه پاسارگاد وجود ندارد. همچنین، عمل‌های جراحی زیبایی، جنون و هزینه‌های مربوط به معلولیت ذهنی، سقط جنین (غیرقانونی)، لقاح مصنوعی، عقیم‌سازی، ترک اعتیاد، بیماری‌های مادرزادی، رفع عیوب انکساری چشم، تهیه اعضاء طبیعی و مصنوعی بدن، دندانپزشکی، تزریق مفصلی، بیماری‌های اسکلتی عضلانی، هزینه‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله و آتشفشان، جنگ ، هزینه‌های کلیلنکی، پاراکلینیکی، سرپائی، اورژانس، آمبولانس و اتاق خصوصی نیز تحت پوشش بیمه عمر پاسارگاد قرار نمی‌گیرند.

 امکان اضافه کردن پوشش خطرات اضافی به بیمه عمر پاسارگاد

در بیمه عمر پاسارگاد، با پرداخت حق بیمه جداگانه، می‌توان سه دسته از خطرات را به پوشش بیمه اضافه کرد. این سه گروه اصلی حوادث و خطرات عبارتند از:

. شورش، انقلاب، بلوار، اعتصاب، قیام، آشوب، کودتا و اقدامات مقامات نظامی.

زلزله و آتش‌فشان.

ورزش‌های رزمی و حرفه‌ای، شکار، سوارکاری، قایق‌رانی، راندن و یا سرنشینی هواپیمای آموزشی، اکتشافی ، راندن و یا سرنشینی اتومبیل  و موتورسیکلت مسابقه‌ای.

شرایط خرید بیمه عمر پاسارگاد

برای خرید بیمه پاسارگاد، بیمه‌شده باید شرایط زیر را داشته باشد:

مجموع سن بیمه‌شده و مدت بیمه‌نامه نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد.

برای صدور برخی از انواع بیمه‌نامه، بیمه‌شده باید توسط پزشک معتمد شرکت چکاپ پزشکی شود.

اگر بیمه‌شده بیماری مزمن دارد، باید هنگام خرید و ثبت قرارداد بیمه‌نامه حتما سوابق بیماری خود را اعلام کند.

– پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه فقط برای افراد بالای ۴ سال پرداخت می‌شود.

– پوشش هزینه پزشکی فقط افراد بالای ۴ سال و تنها هزینه‌های بستری را جبران می‌کند.

– پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه عمر هم تنها شامل بیمه‌های شاغل با سن ۱۸ تا ۶۰ سال می‌شود.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت خسارت از بیمه عمر پاسارگاد

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت از پوشش‌های فوت و امراض خاص و درمان تکمیلی در بیمه عمر و سرمایه گذاری پاسارگاد ممکن است بر حسب نوع پوشش و شرایط بیمه‌نامه متفاوت باشد. اما به طور کلی، برای درخواست خسارت ، معمولا مدارک زیر مورد نیاز است:

*برای پوشش فوت *

تاییدیه مرگ : شامل گواهی پزشک که حاکی از علت و زمان فوت بیمه‌شده است.

مدرک هویت فوت شونده : مانند کارت ملی یا شناسنامه مرحوم.

*برای پوشش امراض خاص *

گزارش‌های تشخیصی : معمولا نیاز به گزارش پزشک معالج می‌باشد که تأیید کند که بیمه‌شده به بیماری خاصی مبتلا است. و تمامی تست‌ها، نتایج آزمایشات و تصاویر تشخیصی مورد نیاز برای تشخیص و تأیید بیماری خاص.و گزارش سوابق پزشکی که شامل آزمایشات قبلی، تاریخچه بیماری و درمان‌های قبلی است.

*برای پوشش درمان تکمیلی:*

تاییدیه از بیمارستان یا مرکز درمانی وگزارش‌های تشخیصی : که حاکی از نیاز به درمان‌های تکمیلی توسط متخصصین و ارائه خدمات پزشکی خاص است شامل تست‌ها، نتایج آزمایشات و تصاویر تشخیصی مورد نیاز برای تأیید نیاز به درمان‌های تکمیلی.و سوابق پزشکی شامل سوابق قبلی تجویز درمان‌های تکمیلی یا سوابق درمانی قبلی می باشد.

نحوه دریافت خسارت در پوشش حادثه ( هزینه پزشکی و نقص عضو)

مدارک لازم برای  دریافت خسارت هزینه پزشکی ناشی از حادثه و نقص عضودر بیمه عمر پاسارگاد

مدارک لازم برای دریافت خسارت نقص عضو شامل موارد زیر است:

اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد

رادیوگرافی از عضو صدمه دیده و مدارک پزشکی مربوطه

تکمیل فرم گواهی پزشک معالج

شرایط بازخرید در بیمه عمر شرکت پاسارگاد

بیمه عمر معمولاً برای دوره‌های زمانی طولانی صادر می‌ شود و بیمه‌ شده در صورت نیاز می‌تواند به اصطلاح بیمه عمر خود را بازخرید کند.در صورتی که بیمه‌شده تصمیم به بازخرید بیمه عمر خود در طول دوره بیمه‌نامه می‌گیرد، مبلغ اندوخته‌ای که به او پرداخت می‌شود، ممکن است کمتر از اندوخته پایانی زمان قرارداد باشد. این کاهش میزان اندوخته به دلیل در نظر گرفته شدن جریمه یا کسر هزینه ها می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید درسایت الو بیمه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *