همه چیز درباره بیمه نوزاد

6 ماه پیش

همه چیز درباره بیمه نوزاد یکی از دغدغه های پدر و مادران امروزی تامین امنیت و آسودگی خاطراز آینده ی کودکشان است .بیمه نوزاد یکی دیگر از بیمه‌نامه‌های کاربردی است که والدین با استفاده از آن می‌توانند هزینه‌های درمان نوزاد خود را کاهش دهند. ثبت‌نام این بیمه در طول یک روز انجام خواهد شد و مهم‌ترین شرط آن داشتن شناسنامه نوزاد است. در واقع پدر و مادر تا یک ماه پس از ثبت نام، فرصت دارند تا برای نوزاد خود شناسنامه دریافت نمایند. نکات مهم : بیمه‌نامه نوزاد تا شش ماهگی اعتبار دارد و پس از آن پدر باید اقدام به دریافت دفترچه کودک نماید. تا یک ماه بعد از تولد نوزاد می‌توان از بیمه مادر برای پوشش هزینه‌ها استفاده کرد. نوزاد نمی‌تواند تحت پوشش دو بیمه قرار بگیرد. ثبت نام این بیمه‌نامه تنها باید از طریق ولی نوزاد انجام شود. مدارک مورد نیاز جهت دریافت بیمه نوزادان شناسنامه مادر شناسنامه پدر گواهی تولد نوزاد شناسنامه نوزاد شرایط صدور دفترچه نوزادان صدور دفترچه قبل از تولد نوزاد: ارائه سونوگرافی و تایید پزشک مبنی بر ماه آخر بارداری + اصل دفترچه پدر و مادر نوزاد صدور دفترچه نوزادی بعد از تولد: اصل دفترچه پدر و مادر نوزاد + شناسنامه نوزاد شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر نوزاد از خدمات ویژه شرکت‌های بیمه ای ، ارائه بیمه عمر برای نوزادان است، درزیر به بررسی برخی از طرح‌های این شرکت‌ها می‌پردازیم: 1. بیمه پارسیان: امکان ارائه بیمه نامه این شرکت از بدو تولد تا 15 سالگی است و بهره‌مندی از آن از 5 تا 70 سال می‌باشد. 2. بیمه عمر کوثر: والدین می‌توانند از بدو تولد تا 15 سالگی این بیمه نامه را برای فرزندان خود تهیه نمایند. مدت زمان داشتن این بیمه حداقل 5 سال است. 3. بیمه سامان: از مزیت‌های مهم بیمه سامان این است که امکان ادامه آن تا 70 سالگی وجود دارد. در واقع پوشش این بیمه از بدو تولد تا کهن‌سالی همراه فرزند شما خواهد بود. الو بیمه همراه معتبر شما برای ساختن آینده فرزندانتان

فهرست مطالب

یکی از دغدغه های پدر و مادران امروزی تامین امنیت و آسودگی خاطراز آینده ی کودکشان است .بیمه نوزاد یکی دیگر از بیمه‌نامه‌های کاربردی است که والدین با استفاده از آن می‌توانند هزینه‌های درمان نوزاد خود را کاهش دهند. ثبت‌نام این بیمه در طول یک روز انجام خواهد شد و مهم‌ترین شرط آن داشتن شناسنامه نوزاد است. در واقع پدر و مادر تا یک ماه پس از ثبت نام، فرصت دارند تا برای نوزاد خود شناسنامه دریافت نمایند.

نکات مهم :

بیمه‌نامه نوزاد تا شش ماهگی اعتبار دارد و پس از آن پدر باید اقدام به دریافت دفترچه کودک نماید.

تا یک ماه بعد از تولد نوزاد می‌توان از بیمه مادر برای پوشش هزینه‌ها استفاده کرد.

نوزاد نمی‌تواند تحت پوشش دو بیمه قرار بگیرد.

ثبت نام این بیمه‌نامه تنها باید از طریق ولی نوزاد انجام شود.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت بیمه نوزادان

شناسنامه مادر

شناسنامه پدر

گواهی تولد نوزاد

شناسنامه نوزاد

شرایط صدور دفترچه نوزادان

شرایط صدور دفترچه نوزادان

صدور دفترچه قبل از تولد نوزاد: ارائه سونوگرافی و تایید پزشک مبنی بر ماه آخر بارداری + اصل دفترچه پدر و مادر نوزاد

صدور دفترچه نوزادی بعد از تولد: اصل دفترچه پدر و مادر نوزاد + شناسنامه نوزاد

شرکت‌های ارائه دهنده بیمه عمر نوزاد

از خدمات ویژه شرکت‌های بیمه ای ، ارائه بیمه عمر برای نوزادان است، درزیر به بررسی برخی از  طرح‌های  این شرکت‌ها می‌پردازیم:

  1. بیمه پارسیان: امکان ارائه بیمه نامه این شرکت از بدو تولد تا 15 سالگی است و بهره‌مندی از آن از 5 تا 70 سال می‌باشد.
  2. بیمه عمر کوثر: والدین می‌توانند از بدو تولد تا 15 سالگی این بیمه نامه را برای فرزندان خود تهیه نمایند. مدت زمان داشتن این بیمه حداقل 5 سال است.
  3. بیمه سامان: از مزیت‌های مهم بیمه سامان این است که امکان ادامه آن تا 70 سالگی وجود دارد. در واقع پوشش این بیمه از بدو تولد تا کهن‌سالی همراه فرزند شما خواهد بود.

الو بیمه همراه معتبر شما برای ساختن آینده فرزندانتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *