بیمه بازنشستگی پارسیان

9 ماه پیش

نکاتی درباره ی بیمه بازنشستگی پارسیان

فهرست مطالب

نکاتی درباره ی بیمه بازنشستگی پارسیان

بیمه بازنشستگی می‌تواند یک منبع درآمد برای افراد در دوران بازنشستگی باشد. برخی شرکت‌ های بیمه، بیمه بازنشستگی را ارائه می‌دهند تا به افراد در مرحله بازنشستگی کمک کنند. این نوع بیمه معمولاً با واریز وجه به حساب بیمه ای برای فرد پس انداز می شود و پس از بازنشستگی درآمد ماهیانه را فراهم می‌کند. به این ترتیب، افراد می‌توانند با استفاده از منابع مالی به دلخواه‌شان، با خرید بیمه بازنشستگی پارسیان زندگی در دوران بازنشستگی را بهبود بخشند.

بیمه عمر پارسیان و انواع مختلف آن

شرکت بیمه پارسیان در زمینه بیمه عمر، انواع طرح‌ها و بیمه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. در زیر به برخی از این طرح‌ها اشاره می‌کنیم:

بیمه عمر جامع آرامش زندگی پارسیان : این بیمه عمر شامل پوشش‌هایی مانند بازنشستگی، بیماری‌ های حاد و دستگاه‌های حیاتی، حوادث و معلولیت‌ های کامل است. این طرح امکان انتقال به وراثت را نیز دارد.

بیمه عمر و سرمایه گذاری طرح انفرادی و خانواده پارسیان : این طرح برای تمامی اعضای خانواده، شامل همسر و فرزندان، ارائه می‌شود. با انعقاد این طرح، به همه اعضای خانواده پوشش و مزایای بیمه عمر ارائه می‌شود.

– بیمه عمر ساده زمانی پارسیان و بیمه عمر مانده بدهکار پارسیان

 

کدام شرکت بیمه پوشش بازنشستگی را ارائه می دهد ؟

کدام شرکت بیمه پوشش بازنشستگی را ارائه می دهد؟!

برخی شرکت‌های بیمه دارای طرح‌های جداگانه برای بیمه بازنشستگی هستند ازجمله شرکت های بیمه :

پاسارگاد ، خاورمیانه ، ایران ، سامان ، ما طرح فرابیمه.

باید های بیمه بازنشستگی پارسیان

بیمه بازنشستگی پارسیان، یکی از طرح‌های بیمه بازنشستگی است که بیمه‌گزاران بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری پارسیان می‌توانند در پایان مدت بیمه‌نامه، اقدام به تبدیل اندوخته بیمه‌نامه به بازنشستگی می نمایند.به منظور داشتن بیمه بازنشستگی پارسیان، بیمه‌شده باید شرایط داشتن بیمه‌نامه عمر پارسیان را نیز داشته باشد.

چند مورد از پوشش های بیمه بازنشستگی پارسیان

در بیمه بازنشستگی پارسیان، پوشش‌هایی که برای بیمه‌نامه در نظر گرفته می‌شود، برابر با پوشش‌های بیمه عمر پارسیان است و بیمه‌شده در طول مدت داشتن بیمه‌نامه می‌تواند از این پوشش‌ها استفاده کند. بعلاوه، در زمان انتهای بیمه‌نامه، بیمه‌شده می‌تواند انتخاب کند که اندوخته بیمه‌نامه را دریافت کند یا تبدیل به بازنشستگی نماید. پوشش‌هایی که در بیمه بازنشستگی پارسیان در نظر گرفته می‌شود شامل موارد زیر می باشد:

– پوشش سرمایه فوت به هر علت در طول مدت پرداخت حق بیمه

– پوشش سرمایه فوت به علت حادثه در طول مدت پرداخت حق بیمه و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی

– پوشش هزینه‌های پزشکی به علت حادثه و پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی

بیمه بازنشستگی پارسیان و مزایای آن

بیمه بازنشستگی دارای مزایای متعددی است که شامل موارد زیر می‌شود:

– داشتن همه پوشش‌ های بیمه عمر و استفاده از همه مزایای بیمه پارسیان

– برداشت از اندوخته بیمه‌ نامه، امکان تعریف ذینفع برای بیمه‌نامه

-دریافت سود مشارکت بیمه عمر پارسیان

نکته!!!

((شرکت بیمه پارسیان در حال حاضر طرحی با عنوان بیمه بازنشستگی ندارد. اما در صورتی که شما دارای بیمه عمر پارسیان باشید، در مدت پایان بیمه‌نامه، می‌توانید از اندوخته بیمه‌نامه خود استفاده کرده و از همه مزایای و شرایط بازنشستگی این بیمه‌نامه بهره‌مند شوید. تبدیل اندوخته به بازنشستگی در واقع به شما امکان برخورداری از حقوق بازنشستگی بیمه‌نامه را می‌دهد.))

نکات بیمه بازنشستگی ۱۰ ساله پارسیان

در شرکت بیمه پارسیان بیمه بازنشستگی را نمی‌توان با پرداخت ۱۰ ساله حق بیمه انجام داد. معمولاً در بیمه‌نامه‌های بازنشستگی، برای بهره‌برداری از حقوق بازنشستگی نیاز به پرداخت حق بیمه برای مدت طولانی‌تری می باشد. پرداخت حق بیمه به مدت حداقل ۳۰ سال معمولاً منجر به حقوق بازنشستگی بیشتر می‌شود.

در سایت الو بیمه شما می‌توانید شرایط، پوشش و هزینه‌های بیمه بازنشستگی پارسیان را با سایر شرکت‌ها مقایسه نمایید و انتخابی را انجام دهید که با نیازهای شما هماهنگی داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *